Expositie ‘in memoriam van Ad Zagers’

Door Wendy de Koning-Bogers op 5 april 2022

De fractie heeft vanavond een toelichting gekregen van Adrie Leenaerts over de expositie van kunstenaar Ad Zagers uit Huijbergen in memoriam. Deze kunstenaar is een bekend persoon in de gemeente Woensdrecht en gaf les aan beginnende en gevorderde schilders. Daarnaast was hij lid van de Stichting uit de Kunst Woensdrecht. Deze mooie expositie is nog te zien tot 5 juni in de hal van het gemeentehuis van Woensdrecht.

De stichting brengt de kunstwerken van hun leden onder de aandacht aan het publiek met exposities, die anders alleen binnenshuis zouden blijven en zo de waardering krijgen voor hun werken. Tevens wordt er geëxposeerd op locaties die niet altijd voor de hand liggen, zoals zorgcentra, de bibliotheek en locaties van de woningstichting Woensdrecht.

De PvdA Woensdrecht heeft deze avond zeer leerzaam gevonden en ziet uit naar hun activiteiten rondom hun 25-jarig bestaan. Voor verdere informatie zie hun website

Iedereen telt mee! Wij kiezen ervoor om mensen met elkaar in contact te brengen en elkaar te laten ontmoeten. Samen en met elkaar te verbinden met kunst.

v.l.n.r.: Ruud Gaarkeuken, Leo Damme, Adrie Leenaerts, Wendy de Koning-Bogers
Fotograaf: Lilian Joosen

Wendy de Koning-Bogers

Geboren en getogen in Ossendrecht waar ik met veel plezier woon. Ik ben zelfstandig Nationaal Media Coach en geef mediabewustzijn lezingen, workshops en advies aan organisaties, bedrijven, scholen en particulieren. Sinds 2015 ben ik lid van het algemeen bestuurder bij het Waterschap Brabantse Delta voor de PvdA. Al jong geleerd om goed te luisteren en